Hehe!!!今朝10點幾就比aR爸叫左起身=3=!!!做家務∼∼∼頂頂.....
做完家務之後....我就開左Tv 睇la~~好好睇ar...今日lunch冇野食∼∼
Ar爸叫我問下二家姐~~~係咪一陣去飲茶....之後佢話係.........咁我點幾鐘就叫左佢起身la~
原來家姐由今日開始就放大假lu><!!!!呵呵∼∼aR爸去左美心搵位...我就同家姐睇左...
一陣Tv先落街!!!!!飲完茶∼∼我同家姐兩個去左百街ShOppiNg\>v</
跟住佢諗住買碟睇ge~~~我就同佢講...不如做証la!!!!so做左証...連埋租碟la~
kekekEKEKke^^返到home~~我就同aR飯傾左約兩個鐘ge電話~~勁勁勁aR
|