近排都係咁過,無咩特別,不過今個星期開始考試LO...><好唔想呀!但只要努力埋就得!考完試就可以放假(好開心)!今日唔知點解lunch突然好頭痛...痛到我十分辛苦...(我真係好憎頭痛)><...番到屋企就走去訓...6點幾就突然起左身(無奈地坐係到)跟住就走去洗白白豬,洗完白白豬就走左入房開電腦(無出過去睇電視),見到chami係msn到(跟住更係同傻婆談心啦)...唔開心呀chami話我懶懶唔打日記(咁又係ge我真係幾懶...哈哈)無幾耐媽媽就走入黎問我做咩事...係唔係唔舒服定唔開心(我好無奈咁話無野),哈哈男朋友今晚過黎...等大哥番黎我地就開飯~~閃人...88
|