|
|
| ♥20070410 |
星期二. 去左睇醫生` 嚴重傷風T^T.
病左幾日.樣子殘了很多ba.我只能大叫{Helpppp}!.
食左藥藥. 由1點訓到3點半-3-'
1起身又暈暈地甘` 就死就死甘na`-[]-.
跟住就搵野食. 搵到個包包食. 好好味呢-vv-'食完之
後就食藥藥了.
不過食完藥之後m0訓到`再訓我就死定了- -vv
唉! 後日就返學na._.點算na?!
我到依家咩刀未做w0r. 中史個講播劇既講稿又未搞
掂na.
c史個個專題又未搞掂t3t' 仲有其他既功課.
乜e班甘lun多功課咖-0-` 叫人點做得哂w0r?!.
咩是l0r吾該xpp?.今日系第383838日>33<.
只有你.能夠撫平所有的寂寞:`)
不想裝作脆弱 也不想愛得懦弱
其實我非常愛你不想失去你.
可知道我多渴望抓住你的心*v*`.
我每天假裝開心 .害怕你離去!
記得愛 . 所有幸福的片段 :)
伸出手
繼續勇敢付出我的愛!!.
|
| 時間豬:2007-04-10 09:17 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| ♥20070409 |
bl0g好似m0乜野打甘-_-
琴日成晚失眠/.\' 就死似的. 辛苦極了?!.
9點幾就陣左起身. 不過10點幾先0n` 1起身就製造左
幾粒雲吞出尼-3-.
本身想落街買野食既` 旦系突然吾想落w0r.
s0* 叫屋企人幫我買野食na-\/-'食完野之後就俾姚嘟
嘟逼食藥:]
跟住我好聽話地食左之後. 就訓著左lu`
好想有人呵我訓哇. 你系我身邊就好了-3-
由1點訓到4點-[]-. 利害?! 今晚刀要早d訓先.
起左身1陣. 同姚嘟嘟傾左1陣電話=)
跟住就同屋企人去左大家樂食野.
yUmmy yuMmy`-333- 返到尼.睇電視.msn.
3737373737日xpp. 好想快d睇十分愛ah`! 與你手拖手
入埸ba:).
就尼要返學lu` 要告別這些放假的日子了T^T.
喂.姚嘟嘟信我信我^3^.我定會對你很好=)
我幼稚我傻.因為我覺得這樣會快樂.
我0n9得開心.別笑我0n9.-_- |
| 時間豬:2007-04-09 08:29 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|