| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
今日心情唔好o  |
今日心情唔好o
我話比媽媽聽話我大個想去英國生活,
佢駡了我一餐,
又話個度唔好! 
我真係好中意個度的生活,
香港好繁華,但我都係中意英國!
可能我大個都去唔到英國啦!
媽唔比!!!
e個係我的願望...
今晚有哈利波特睇
哈哈,我真係好中意呀!
|
| 刊登時間:2007-08-14 10:08 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

這就是我......  |
感覺e樣野好奇怪,
無法形容,講唔出點解?
認定左係咁就咁!
別人唔一定會了解,
只有自己知!
就算中文能力幾好都唔識表達出來!
這就是我...... |
| 刊登時間:2007-08-14 10:19 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

歌曲有d慘淡...   |
有時諗起d慘的事,
個心就好痛,
個頭好暈,在記憶中.....
睇電視or 電影有d慘野,
比我記起就有心痛.同定形.
e種感覺係聽某幾首歌都出現過
但我一直都唔知點解?
原來...
但我好中意,
依種感覺形容唔到,
首歌好好聽,
我唔知佢的歌詞點解,
歌曲有d慘淡... |
| 刊登時間:2007-08-14 10:20 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

光陰似箭,日月如梭   |
今天我無意中翻開相簿,看到了我小時候的相片。
光陰似箭,日月如梭,相中所見的,就好像是昨日發生的事。
那時天真無邪的我,現在已是個升上中學的少女了。
我翻開一頁又一頁,看著那小時候的我每一個小動作,不禁會心微笑起來。 |
| 刊登時間:2007-08-14 10:21 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

放學   |
 
某一天放學,落緊大雨.我無带遮就跑番屋企!
行到一半有個人攞住把遮遮住我!
其實佢係充紅燈跑過來的!
我無野好講...
突然個手機響
我仲驚!
我依依哦哦地講電話,
比佢睇得出我好緊張
 番到屋企,對鞋同襪都(水災)
但好彩,個身無咩水
佢應該全身水!! |
| 刊登時間:2007-08-14 10:34 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |



|
|