唉...今日就係我地6年級離別生死既日z*啦...
好想哭呀...
真係勁唔想過今日囉...
日子始終要過的...
算啦算啦...
唔講呢d野啦...
講番今日先啦...
今日我見到佐住啦...
咁應該無咩野既...
但我一見到佢既打扮...
真係唔知點講囉...
勁好笑呀...
佐住...我一定要問清楚你呀...