哈,,,,
我今日真係好HaPpY呀~~~~~
上堂既野唔講喇...
講放學果陣,,
咁呢**
因為25日係家長日,,
咁要整靚d d 課室喇,,
咁6a班咪借左黎擺野囉,,
咁留堂班咪轉左我班[[[[1c]]],,
咁我以為無咩人啦,,
咁係cover到玩,,
玩玩下,,
我發覺無咩人係1cc,,
咁我聽到d人話係上面,,
咁我啦啦臨跑上去,,
[[[你睇我幾LiKe 1c 啦...]]] 講笑..|||
咁我真係見到好多人 喎,,
咁我咪又上左去囉,,
之後我地玩 **誠實同大膽**
英文唔記得左係咩tim+_+
之後轉中++嚴雞++
佢話大膽喇,,
咁我地d女仔真係好大膽架,,
叫左佢同李豐田小朋友講|| i love you |||
勁好笑+好玩...
之後又轉中阿媽,,
咁我地又叫佢同 +威哥+ 講,,
||我比個初戀你下...|||
之後我地笑左一陣,,
我地逼佢講啦,,
[[唉,,最慘就係無咩係1c既,,,聽唔到啦,,]]
佢唔想同威哥講,,
搵左張永亮啦,,
咁又講左啦,,,
好好玩呀,,,
好彩,,
無轉到我,,
如果唔係,,,
咪比佢地玩?!?!?
講番++嚴雞++先啦,,
佢同李豐田講之前,,
踩左佢一下,,
跟住李生無啦啦哭,,
哭??
男仔哭??
唔係掛,,,
緊唔係啦,,
佢扮架,,,
佢仲笑笑口tim,,,
--------------------------------
唉,,
聽日我都好想咁玩呀,,
但聽日ST.JOHN躁嘛,,,
唔講啦,,,
聽日仲要長跑跑跑.....
唔想呀><
唔講喇,,
做功課...
8
8
|