2006-11-23 - ●上 帝 太 完 美 -3-" 凡 人愛不起 °★[▋°°○"不在乎天長地久﹏只在乎"曾經擁有"█ - QOOZA BLOG 網上日誌
Cursor by www.Soup-Faerie.Com
關閉 公告視窗
你地牙,,唔幫我留cM"嗚- 黎到都要識做架''

         

                                               

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       

                                                                                        

                                               

                                                                                                                                                                                                                                                                      

◆,°﹏'|°你想相戀的高估你  還是失戀的憎恨你*"__]|![▋°°

                                                      

                                     

funnyching
暱稱: 阿晴
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-06-11
2007-06-08
憎憎憎!!!!!
2007-05-25
2007-05-14
文章分類
全部 (129)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 129
留言總數: 49
今日人氣: 7
累積人氣: 1674
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 11 月 23 日  星期四   晴天


2006-11-23 分類: 未分類

哈,,,,

我今日真係好HaPpY呀~~~~~

上堂既野唔講喇...

講放學果陣,,

咁呢**

因為25日係家長日,,

咁要整靚d d 課室喇,,

咁6a班咪借左黎擺野囉,,

咁留堂班咪轉左我班[[[[1c]]],,

咁我以為無咩人啦,,

咁係cover到玩,,

玩玩下,,

我發覺無咩人係1cc,,

咁我聽到d人話係上面,,

咁我啦啦臨跑上去,,

[[[你睇我幾LiKe 1c 啦...]]]  講笑..|||

咁我真係見到好多人 喎,,

咁我咪又上左去囉,,

之後我地玩 **誠實同大膽**

英文唔記得左係咩tim+_+

之後轉中++嚴雞++

佢話大膽喇,,

咁我地d女仔真係好大膽架,,

叫左佢同李豐田小朋友講|| i love you |||

勁好笑+好玩...

之後又轉中阿媽,,

咁我地又叫佢同 +威哥+ 講,,

||我比個初戀你下...|||

之後我地笑左一陣,,

我地逼佢講啦,,

[[唉,,最慘就係無咩係1c既,,,聽唔到啦,,]]

佢唔想同威哥講,,

搵左張永亮啦,,

咁又講左啦,,,

好好玩呀,,,

好彩,,

無轉到我,,

如果唔係,,,

咪比佢地玩?!?!?

講番++嚴雞++先啦,,

佢同李豐田講之前,,

踩左佢一下,,

跟住李生無啦啦哭,,

哭??

男仔哭??

唔係掛,,,

緊唔係啦,,

佢扮架,,,

佢仲笑笑口tim,,,

--------------------------------

唉,,

聽日我都好想咁玩呀,,

但聽日ST.JOHN躁嘛,,,

唔講啦,,,

聽日仲要長跑跑跑.....

唔想呀><

唔講喇,,

做功課...

8

8

 

 

 




訪客留言 (返回 funnyching 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]