2007-01-05 - ●上 帝 太 完 美 -3-" 凡 人愛不起 °★[▋°°○"不在乎天長地久﹏只在乎"曾經擁有"█ - QOOZA BLOG 網上日誌
Cursor by www.Soup-Faerie.Com
關閉 公告視窗
你地牙,,唔幫我留cM"嗚- 黎到都要識做架''

         

                                               

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       

                                                                                        

                                               

                                                                                                                                                                                                                                                                      

◆,°﹏'|°你想相戀的高估你  還是失戀的憎恨你*"__]|![▋°°

                                                      

                                     

funnyching
暱稱: 阿晴
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-06-11
2007-06-08
憎憎憎!!!!!
2007-05-25
2007-05-14
文章分類
全部 (129)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 129
留言總數: 49
今日人氣: 42
累積人氣: 1927
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 1 月 5 日  星期五   晴天


2007-01-05 分類: 未分類

難忘既一日=]"回復天真><"

嘩,,今日好好玩哇><"

雖然,,今日考ENG"同AE",,

嘩,,講番考試先啦,,

好難哇~

差D又做唔曬牙::

勁好笑,,

考緊期間,,MiSs ChAn黎問我借筆,,*_

咁我咪借左比佢囉"

跟住佢開極都唔識,,

P.S.支PEN係擰開既"[[無奈]]

跟住我忍唔住笑左一下,,

其實佢都係!!

之後咪考考考...試囉=]

跟住AE喇,,

以為好得,,

點知係唔得!!

第1部分識''

跟住BATHROOM果到,,

好似做得3..4題,,

唉''

最嬲既係,,

MiSs ChAn係全班到話阿芝姐d唔好野,,

大佬哇><"忍唔住講左tim...

你駛唔駛咁做哇,,

比如係你呀,,

你都覺好慘架啦_*

你有無人性架!?!?

咁話人::

好多人都唔鋸你架::

你仲要話到佢喊牙__*

有無諗人感受架可~=[

唔講唔好野啦,,

講放學,,

嘩,,,放學lu=]

放左學啦,,

番屋企食飯''[[被逼的><"]]

食完啦"

on yee同阿魚魚打左比我"

話今日去溫//豬//,,

其實溫咩書哇,,

d要溫既,,

都考曬啦,,

咁約出黎做咩哇?!!?

緊係""玩啦""//

之後我地去左TW廣場既5樓遊樂場,,

YOYYO~

係到回復~~天真__*

玩好玩''

我玩玩下,,

無啦啦幾個細路走過黎,,

話*--姐姐,,我同你玩--*

><"

好無奈,,

咪同佢玩囉,,

玩玩下,,

原來佢地玩好玩,,

YA~

好開針><"

我仲問左佢地叫咩名名TIM__

有好多個,,

不過我最中意就係呢兩個,,

就係得3碎既張*海*晴,,[[又係晴喎,,真係O岩姐]]

同埋5碎既張旋喇**__

佢兩個真係鬼計多架,,

成日玩我><"

唉<<

時間過得真係快=]

係時候要講88~

我地由4點幾玩到6點幾:::

嘩嘩""

好唔捨得嘩::

嗚嗚,,

最後,,走既時候,,

佢地同左我講一句,,

*--姐姐,,你地仲會唔會黎架??--*

跟住ON YEE 話,,

我地星期一再黎架!!

姐係,,又玩比佢地玩死啦><"

我隻手哇,,

同佢地玩,,

玩到手都紅曬''

嗚嗚"HELP~

對唔住哇,,

我今日太HI,,

打得太多了,,

SOR<<SOR>>

不過,,睇完要留言哇唔該當@@

我打左好耐架::

 




訪客留言 (返回 funnyching 的日誌)


c 於 2007-01-06 09:18 PM 發表:
DasiY Chan.........
投訴佢/.\
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



奶粉仔 於 2007-01-06 10:54 AM 發表:
係囉...
勁賤....
琴日...
真係....
好開心...
好鍾意個兩個小妹妹....
但係...
就好...
唔鍾意...
個男仔...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔係開心哇"
係勁開心tim"
果兩個妹妹好得意'\我都好中意佢地,,
個男仔din架,,
係咁打我喎,,[[我諗佢都係同我地玩姐..]]
做叫我捉佢tim...
唉,,
比佢玩死=]
Posted at 2007-01-06 07:12 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yuwaitsui 於 2007-01-05 10:10 PM 發表:
我同意!!!
miss chan 係都唔好咁話人呀嘛 ,,
好hurt 嫁
我同ar wing 行去地鐵站的時候都係咁講佢d野
ar wing 仲話要投訴tim 呀
不過玩的時候好暈呀
係咁轉 ,,
仲記得你同安貽有陣時受唔住太快 ,,
要被逼落黎tim 啦
真係好好笑呀
個兩個小妹妹又真係好cute 呀
又同一個餅印
我隻手都係番到屋企之後有事發生呀><'''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唉,,
miss chan既事,,
一個字,,"煩"
喂喂,,
果個寅係好玩喎,,=]
雖然我有陣時都忍唔住走落黎,,
同埋任記唔記得我就黎''仆k"哇,,
玩好玩,,
星期一希望見番佢地啦,,
好中意佢地哇=]
下次我地又轉囉~
哈哈~=]
隻手我一日好番曬啦,,
可以再玩...
kaka@@
Posted at 2007-01-06 07:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]