| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 1 月 5 日 星期五  |
| 2007-01-05 |
分類: 未分類 |
難忘既一日=]"回復天真><"
嘩,,今日好好玩哇><"
雖然,,今日考ENG"同AE",,
嘩,,講番考試先啦,,
好難哇~
差D又做唔曬牙::
勁好笑,,
考緊期間,,MiSs ChAn黎問我借筆,,*_
咁我咪借左比佢囉"
跟住佢開極都唔識,,
P.S.支PEN係擰開既"[[無奈]]
跟住我忍唔住笑左一下,,
其實佢都係!!
之後咪考考考...試囉=]
跟住AE喇,,
以為好得,,
點知係唔得!!
第1部分識''
跟住BATHROOM果到,,
好似做得3..4題,,
唉''
最嬲既係,,
MiSs ChAn係全班到話阿芝姐d唔好野,,
大佬哇><"忍唔住講左tim...
你駛唔駛咁做哇,,
比如係你呀,,
你都覺好慘架啦_*
你有無人性架!?!?
咁話人::
好多人都唔鋸你架::
你仲要話到佢喊牙__*
有無諗人感受架可~=[
唔講唔好野啦,,
講放學,,
嘩,,,放學lu=]
放左學啦,,
番屋企食飯''[[被逼的><"]]
食完啦"
on yee同阿魚魚打左比我"
話今日去溫//豬//,,
其實溫咩書哇,,
d要溫既,,
都考曬啦,,
咁約出黎做咩哇?!!?
緊係""玩啦""//
之後我地去左TW廣場既5樓遊樂場,,
YOYYO~
係到回復~~天真__*
玩好玩''
我玩玩下,,
無啦啦幾個細路走過黎,,
話*--姐姐,,我同你玩--*
><"
好無奈,,
咪同佢玩囉,,
玩玩下,,
原來佢地玩好玩,,
YA~
好開針><"
我仲問左佢地叫咩名名TIM__
有好多個,,
不過我最中意就係呢兩個,,
就係得3碎既張*海*晴,,[[又係晴喎,,真係O岩姐]]
同埋5碎既張旋喇**__
佢兩個真係鬼計多架,,
成日玩我><"
唉<<
時間過得真係快=]
係時候要講88~
我地由4點幾玩到6點幾:::
嘩嘩""
好唔捨得嘩::
嗚嗚,,
最後,,走既時候,,
佢地同左我講一句,,
*--姐姐,,你地仲會唔會黎架??--*
跟住ON YEE 話,,
我地星期一再黎架!!
姐係,,又玩比佢地玩死啦><"
我隻手哇,,
同佢地玩,,
玩到手都紅曬''
嗚嗚"HELP~
對唔住哇,,
我今日太HI,,
打得太多了,,
SOR<<SOR>>
不過,,睇完要留言哇唔該當@@
我打左好耐架::
|

|
|
c 於 2007-01-06 09:18 PM 發表:
DasiY Chan.........
投訴佢/.\
|
|
|
奶粉仔 於 2007-01-06 10:54 AM 發表:
係囉...
勁賤....
琴日...
真係....
好開心...
好鍾意個兩個小妹妹....
但係...
就好...
唔鍾意...
個男仔...
|
網主回覆
唔係開心哇"
係勁開心tim"
果兩個妹妹好得意'\我都好中意佢地,,
個男仔din架,,
係咁打我喎,,[[我諗佢都係同我地玩姐..]]
做叫我捉佢tim...
唉,,
比佢玩死=] Posted at 2007-01-06 07:12 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
yuwaitsui 於 2007-01-05 10:10 PM 發表:
我同意!!!
miss chan 係都唔好咁話人呀嘛 ,,
好hurt 嫁
我同ar wing 行去地鐵站的時候都係咁講佢d野
ar wing 仲話要投訴tim 呀
不過玩的時候好暈呀
係咁轉 ,,
仲記得你同安貽有陣時受唔住太快 ,,
要被逼落黎tim 啦
真係好好笑呀
個兩個小妹妹又真係好cute 呀
又同一個餅印
我隻手都係番到屋企之後有事發生呀><'''
|
網主回覆
唉,,
miss chan既事,,
一個字,,"煩"
喂喂,,
果個寅係好玩喎,,=]
雖然我有陣時都忍唔住走落黎,,
同埋任記唔記得我就黎''仆k"哇,,
玩好玩,,
星期一希望見番佢地啦,,
好中意佢地哇=]
下次我地又轉囉~
哈哈~=]
隻手我一日好番曬啦,,
可以再玩...
kaka@@ Posted at 2007-01-06 07:16 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|