祝AppLe生日快樂><"
唉,,,我今日累哇,,
首先,,
同表姐同YI媽去BBQ,,
早上9點幾去買野,,
緊住仲要去飲茶!!!@@
跟住咪去囉,,
[[去白石,,YOYO]]
去到都OK啦,,
無敵大海景><""
幾令幾舒服~~~~~
跟住開始BBQ囉,,
唔多想去''B'',,
因為O岩O岩飲完茶呀嘛==
無計,,
都要咁做==
BB下,,
去玩彈彈床WIF我細佬><"
勁好玩]]
由1點幾玩到7點幾,,
你話死唔死}}
緊住反到HOME都成9點幾LU~~
上秋日,,,
見到某某回左勁多PO,,
同佢玩過,,,,,
我回左2百幾PO><"
哈哈哈...
跟住已經11點幾,,,
訓啦><"
|