

| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 1 月 17 日 星期三  |
| 2007-01-17 |
分類: 未分類 |
勁唔HAPI的一天,,
><"嗚嗚,,
不是考試而唔HAPI,,
係我的同班同學''
講到好似作文><"
唉,,最近我地1C女仔都唔知發生左D咩事''
一陣時又話邊個邊個,,一陣時又話唔好咩咩咁'''
我好唔開心,,
唔想見到你地咁哇><"
我對1C又愛又恨''
今日我仲比人話我扮好人,,又扮野TIM=[,,
真係唚明點解你地要咁做囉"
唉''
好想死]]
番到HOME仲想死''
宜家我想番學校多D><"
我十卜CHOLE!!
CHOLE你要+油哇,,
我地好多人十卜住你架><"
唔好唔HAPI~
學我咁,,
成日都笑笑口'''
BE HAPPY"*
今日陪ON YEE果陣,,
玩TURE OT [[DAD呀]]
N多次比人轉中++
O MY GOD~
又比人叫我同D男仔講[[你好令仔,,你好樣衰]]
唉><"
算,,
都係玩姐''唔緊要!!!
好想快D到聽日~~@@
|
|
|
yuwaitsui 於 2007-01-18 07:58 PM 發表:
|
網主回覆
哈哈,,今日到你啦,,不過今日玩得勁唔HAPI* Posted at 2007-01-18 08:28 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|