2007-01-20 - ●上 帝 太 完 美 -3-" 凡 人愛不起 °★[▋°°○"不在乎天長地久﹏只在乎"曾經擁有"█ - QOOZA BLOG 網上日誌
Cursor by www.Soup-Faerie.Com
關閉 公告視窗
你地牙,,唔幫我留cM"嗚- 黎到都要識做架''

         

                                               

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       

                                                                                        

                                               

                                                                                                                                                                                                                                                                      

◆,°﹏'|°你想相戀的高估你  還是失戀的憎恨你*"__]|![▋°°

                                                      

                                     

funnyching
暱稱: 阿晴
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-06-11
2007-06-08
憎憎憎!!!!!
2007-05-25
2007-05-14
文章分類
全部 (129)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 129
留言總數: 49
今日人氣: 36
累積人氣: 1921
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 1 月 20 日  星期六   晴天


2007-01-20 分類: 未分類

今日,,*

我好開心,,

終於感受到,,*

消防員既[[勇敢]]

但,,我又好驚><"

因為...我果座35樓火''竹'',,

嗚嗚嗚=[

好驚哇,,*

果陣我o岩o岩係TE廣場番黎,,*

入去大堂,,

果看更話,,*喂喂,,宜家上面火''竹'',,唔好搭LIFT牙,,*

哇,,咁大件事??

之後我就聽到4架消防車,,2架白車,,*

好恐怖><"*

勁多消防員入去,,*

上上下,,

突然困LIFT,,*

哈哈,,,*

//消防員去救人,,*變左比人救?!?!//

之後等左成半個鐘LU~

唉''都仲未得,,*

緊住,,*有個阿婆同一個女人去出黎,,

上左白車,,*緊住又話可以上得囉,,*

就係咁,,咁就ENDING左啦,,*

 

講番星期五先啦,,*[[我要解釋番一D野'']]

係第一個小息,,

某某叫我食某某整既野,,*

點知比個死人風紀睇到左''*

咁,,就無啦啦無左一分,,*

係果陣,,我只係流左少少''真係好少既眼淚,,*

但比我的FD 子睇到左''*

跟住又比某某睇到,,*

THEN係咁話阿威,,*

我覺得好對唔住,,,,,*

我搞到大家咁,,亦搞到阿威唔開心,,*

威,,*對唔住哇,,''><"

算啦,,已經成事實既野,,*點都改唔到架喇]]

 

 

趙SIR幸福喇''=]

結婚啦''*

好開心=]可以睇佢既婚禮><"

如果...我都係咁就好喇><"

 




訪客留言 (返回 funnyching 的日誌)


yuwaitsui 於 2007-01-23 05:28 PM 發表:
個一分好唔底呀 ,,
為左佢要扣一分 ><''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



c 於 2007-01-21 01:28 PM 發表:
唔好咁down na x]
我刀冇jor1分aR`!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

但係我個一分都唔知點同miss鄭講><"
嗚嗚,,,
我比人扣左2分喇加埋><"
 
Posted at 2007-01-21 06:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



大晴"] 於 2007-01-20 03:33 PM 發表:
我都想要首歌呀><"
咁你記住聽要打野呀!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

有機會我sd比你哇''
我打左喇=]
Posted at 2007-01-21 06:18 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]