今日了''
無咩事好講= 口=
早上早左d番學><"
都係無用'' 唉=[
第一堂,,ENG堂,,*
MISS CHAN無啦啦叫左阿華哥出黎,,*
勁好笑^^華果樣好無奈=口=
數學,,*嗚嗚,,悶死人><,,
都小息啦,,*唔比走,,*
搭8先放人牙,,
換衫又要快,,*嗚嗚''
上PE,,*開心''
比MISS 黎叫左我同吳穎祺一齊[[般]]野,,++
好累哇''*跟住又跑番番去,,*
又去排球場,,*唉''
我係16,,同麗欣姐,,17,,
尾二啦,,,,,咪係到傻等囉,,,
同靜然一齊係到,,*唱''I CAN FLY{}
YOYO~~
勁好笑''哈哈哈...
到打鍾食LUNCH,,都未考到我><"
到我果陣,,已經12點8LU"
好急咁同大晴,,麗欣加ON~YEE一齊食><
因為我仲未包地理書,,
點鬼知''中文果陣,,*
MISS LAM話轉左堂*
聽日先係''嗚嗚><"
算吧啦''=]我理得佢''
放學,,*同阿魚陪ON YEE 芝姐,,*
果陣聽左某某講左一D野,,
好驚同埋好嬲!!!
跟住同阿魚ON YEE 芝姐到青協@@
玩大話[PEI]><"
好玩X10000000000000
我特別多謝*思思*,,唔係你,,我都唔知.....
總之我好THX你啦,,
思思520><"
|