也許>傻瓜<花瓣撒下,,*你總要嫁=]?!
我中意JOR你牙><"
YOYO~
今日好HAPI]],,
首先,,* 科學,,
好好玩,,*
分組討論WIF思姐,,舒姐,,APPLE嫂*
同佢地玩><"//公定字!!//
哈哈~^^~
思姐話APPLE=大=眼鏡好K!!!
我都覺=口=,,*SOR APPLE,,
跟住,,*思比左某人寫比佢既野我睇><"
勁嘔心''諗起想嘔,,*
係咁討論呢個問題><"
LUNCH,,*
去M記wif勁多1C女仔,,*
[[[非法聚會''*]]
跟住要睇果死人AE電影,,*
唔記得BRING 耳機,,*正PK既我!!!
唉,,*ERS,,*唔多想講,,
ART,,*勁好玩,,
果個林狗杰係咁玩我!!@@,,
不過最尾低佢,,周*禮**雲*,,林*喂**風*死牙,,
高SIR都話第6組要幫手LOK,,*
又唔黎喎,,得我同安貽><"
跟住我地同高SIR投訴!!
哈哈,,,放學影中詩相''YOYO~
好笑''最後影JOR幾張係少D人的''
YA~@@
諗住睇MOIVE,,少人到死''
去YANNIES HOME玩,,**
又到會所玩,,*
勁好玩'><"時間過真係快,,
5點LU~要番歸~
唔識搭番去巴士站,,*
叫思姐同安貽陪我><"
落車,,思姐唔記得JOR俾錢,,*
好彩我提一提你炸><"
^^
好開心"=]
宜家諗起你已經好想喊,,*
點解唔比我放低你''?!
果種FEEL我真係唔可以FORGET,,*
宜家覺得你好似嬲JOR我,,*
我唔知哇,,唔想咁樣,,
同埋,,點解你成日上堂望住我喎?!
得罪JOR你咩?!><"
我放唔低你,,請你原諒我=[
"對唔住哇"
|