2007-01-23 - ●上 帝 太 完 美 -3-" 凡 人愛不起 °★[▋°°○"不在乎天長地久﹏只在乎"曾經擁有"█ - QOOZA BLOG 網上日誌
Cursor by www.Soup-Faerie.Com
關閉 公告視窗
你地牙,,唔幫我留cM"嗚- 黎到都要識做架''

         

                                               

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       

                                                                                        

                                               

                                                                                                                                                                                                                                                                      

◆,°﹏'|°你想相戀的高估你  還是失戀的憎恨你*"__]|![▋°°

                                                      

                                     

funnyching
暱稱: 阿晴
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-06-11
2007-06-08
憎憎憎!!!!!
2007-05-25
2007-05-14
文章分類
全部 (129)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 129
留言總數: 49
今日人氣: 36
累積人氣: 1921
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 1 月 23 日  星期二   晴天


2007-01-23 分類: 未分類

也許>傻瓜<花瓣撒下,,*你總要嫁=]?!

我中意JOR你牙><"

 

 

YOYO~

今日好HAPI]],,

首先,,* 科學,,

好好玩,,*

分組討論WIF思姐,,舒姐,,APPLE嫂*

同佢地玩><"//公定字!!//

哈哈~^^~

思姐話APPLE=大=眼鏡好K!!!

我都覺=口=,,*SOR APPLE,,

跟住,,*思比左某人寫比佢既野我睇><"

勁嘔心''諗起想嘔,,*

係咁討論呢個問題><"

LUNCH,,*

去M記wif勁多1C女仔,,*

[[[非法聚會''*]]

跟住要睇果死人AE電影,,*

唔記得BRING 耳機,,*正PK既我!!!

唉,,*ERS,,*唔多想講,,

ART,,*勁好玩,,

果個林狗杰係咁玩我!!@@,,

不過最尾低佢,,周*禮**雲*,,林*喂**風*死牙,,

高SIR都話第6組要幫手LOK,,*

又唔黎喎,,得我同安貽><"

跟住我地同高SIR投訴!!

哈哈,,,放學影中詩相''YOYO~

好笑''最後影JOR幾張係少D人的''

YA~@@

諗住睇MOIVE,,少人到死''

 

去YANNIES  HOME玩,,**

又到會所玩,,*

勁好玩'><"時間過真係快,,

5點LU~要番歸~

唔識搭番去巴士站,,*

叫思姐同安貽陪我><"

落車,,思姐唔記得JOR俾錢,,*

好彩我提一提你炸><"

^^

好開心"=]

 

 

 

 

宜家諗起你已經好想喊,,*

點解唔比我放低你''?!

果種FEEL我真係唔可以FORGET,,*

宜家覺得你好似嬲JOR我,,*

我唔知哇,,唔想咁樣,,

同埋,,點解你成日上堂望住我喎?!

得罪JOR你咩?!><"

我放唔低你,,請你原諒我=[

"對唔住哇"

 

 




訪客留言 (返回 funnyching 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]