今日芝姐同我講jor一句野,,*
我唔信,,*番home睇下係咪真,,*
點解,,*我估得無錯,,*
原來一直以黎,,*有一個人勁唔鋸我,,*
邊個?!
係學校問我啦,,我會詳細咁話比你知的,,*
估唔到囉,,*唉,,*un hapi,,
我咪回jor佢,,
話如果佢真唔鋸既話,,
咁又一齊...一齊.....?!
佢覺得同我做唔到fd就會好hapi既,,
唔好做囉''
好傷心,,*
遲d諗住咩都唔同佢一組,,
if佢唔同我解釋既話"
p.s.邊個想睇佢點話我,,叫我啦,,我會比原文你地睇架''
|