今日*
上music><"
勁好笑,,我唔係合唱團,,
但我又跟住唱,,*
好好玩,,hapi~
跟住唔講,,,,,,,,,,,,,
到lunch,,
同唔鋸我果個,,麗欣,,芝姐,,on yee一齊到x記,,
我eat jor 17大元><"
咪都有米咩?!
跟住番黎,,數學,,,
差d訓jor=口=,,
到HE,,
又係果[[發羊屌]]既李豐田搞到我又差d比人話^^
不過勁好笑,,
笑足成堂架我!!!!
放學,,*
同某某到中文室諗住試鏡,,
但我唔夠膽,,><"
係就係我既錯,,
原來我想同xx講sor架,,
不過睇jor佢日記就唔會講lu~
但我會同on yee等既人講[[sorry]]牙,,
我都唔想架<>,,
跟住我同芝姐同yannie 去搵舒姐玩><"
yoyo~~
勁好笑,,但,,又比我見到佢..///
唉,,見親佢都有一種唔識講既feel,,
so我呢埋jor,,唔再見佢@@
好好玩架><"
|