hihi,,*
今日,,本身同ON YEE一齊溫書,,
點知我班車遲JOR,,*
SORRY ON YEE,,
咁呢,,*
係我搭緊車果陣,,
見到芝姐諗住落車,,*
點知我見到AXXXX,,
唔多想落,,
唔知點解><"唉,,,,,
緊住番到WSC,,*見到女仔又::非法聚會::^^
嘻嘻,,*我緊係走埋去一齊啦><"
第1,,第2,,第3,,都係SCI><"
以為曬爆,,*點知唔係,,
勁好笑,,=口=
當田哥同思姐玩緊果陣,,
比趙SIR''見到,,
話::田哥你想追女仔咩?!做埋曬D咁引人既野!!
田哥好無奈,,哈哈,,思姐好慘,,
我地笑左一陣,,*
((試問如果女仔做會唔會好傻呢?!))
2粒鐘,,終於完><"
小息,,*唔想溫ENG><"
唔知做咩野,,*其實我係唔記得JOR,,''
ENG,,*悶爆><"
仲差D訓JOR覺!!
唔敢做野,,比MISS收~
完JOR,,*LUNCH TIME~
去M記 wif 某某,,ON YEE,,*
好玩?!某某換JOR麥兔兔,,*
勁QQ~佢應成送麥雞雞比我架,,*
番WSC,,玩*
數學,,好好笑,,*
一堂咁就過JOR~@@
中[[屎]],,有人演講,,*
APPLE果組好好笑,,
笑到我,,=口=
唔怪得之阿威要走啦,,*
原來佢張比人用JOR~哈哈,,*
勁好笑啦,,
BUT,,*到瑞欣果組,,,
好多字,,眼都花><"
最後一組,,
本身要DL的,,
勁慢,,阿朱SIR諗住下次先,,*
點知又得JOR~
跟住係咁下一頁下一頁下一頁下一頁下一頁下一頁下一頁,,*
哈*跟住我問阿SIR一D野,,*
點知我口快快,,講JOR朱SIR變趙SIR!!!
也許是他快要拉天''槍''啦,,*
中文,,*MISS LAM無啦啦叫JOR我答野,,
驚驚,,,,,,,
><"趙SIR,,快要結婚啦,,,
HAPI X 10000000000,,
好想快D星期六><"
|