2007-01-25 - ●上 帝 太 完 美 -3-" 凡 人愛不起 °★[▋°°○"不在乎天長地久﹏只在乎"曾經擁有"█ - QOOZA BLOG 網上日誌
Cursor by www.Soup-Faerie.Com
關閉 公告視窗
你地牙,,唔幫我留cM"嗚- 黎到都要識做架''

         

                                               

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       

                                                                                        

                                               

                                                                                                                                                                                                                                                                      

◆,°﹏'|°你想相戀的高估你  還是失戀的憎恨你*"__]|![▋°°

                                                      

                                     

funnyching
暱稱: 阿晴
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-06-11
2007-06-08
憎憎憎!!!!!
2007-05-25
2007-05-14
文章分類
全部 (129)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 129
留言總數: 49
今日人氣: 39
累積人氣: 1924
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 1 月 25 日  星期四   晴天


2007-01-25 分類: 未分類

hihi,,*

今日,,本身同ON YEE一齊溫書,,

點知我班車遲JOR,,*

SORRY ON YEE,,

咁呢,,*

係我搭緊車果陣,,

見到芝姐諗住落車,,*

點知我見到AXXXX,,

唔多想落,,

唔知點解><"唉,,,,,

緊住番到WSC,,*見到女仔又::非法聚會::^^

嘻嘻,,*我緊係走埋去一齊啦><"

第1,,第2,,第3,,都係SCI><"

以為曬爆,,*點知唔係,,

勁好笑,,=口=

當田哥同思姐玩緊果陣,,

比趙SIR''見到,,

話::田哥你想追女仔咩?!做埋曬D咁引人既野!!

田哥好無奈,,哈哈,,思姐好慘,,

我地笑左一陣,,*

 

((試問如果女仔做會唔會好傻呢?!))

 

2粒鐘,,終於完><"

小息,,*唔想溫ENG><"

唔知做咩野,,*其實我係唔記得JOR,,''

ENG,,*悶爆><"

仲差D訓JOR覺!!

唔敢做野,,比MISS收~

完JOR,,*LUNCH TIME~

去M記 wif 某某,,ON YEE,,*

好玩?!某某換JOR麥兔兔,,*

勁QQ~佢應成送麥雞雞比我架,,*

番WSC,,玩*

數學,,好好笑,,*

一堂咁就過JOR~@@

中[[屎]],,有人演講,,*

APPLE果組好好笑,,

笑到我,,=口=

唔怪得之阿威要走啦,,*

原來佢張比人用JOR~哈哈,,*

勁好笑啦,,

BUT,,*到瑞欣果組,,,

好多字,,眼都花><"

最後一組,,

本身要DL的,,

勁慢,,阿朱SIR諗住下次先,,*

點知又得JOR~

跟住係咁下一頁下一頁下一頁下一頁下一頁下一頁下一頁,,*

哈*跟住我問阿SIR一D野,,*

點知我口快快,,講JOR朱SIR變趙SIR!!!

也許是他快要拉天''槍''啦,,*

中文,,*MISS LAM無啦啦叫JOR我答野,,

驚驚,,,,,,,

><"趙SIR,,快要結婚啦,,,

HAPI X 10000000000,,

好想快D星期六><"

 




訪客留言 (返回 funnyching 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]