本人今日係學校勁HAPI,,,
番到HOME勁唔HAPI><"
FIRST,,*
學校,,早上諗住做中史,,*
點鬼知成班入曬><"
無做到><"
阿SIR話下午做,,*
CIT,,
上網做HW><"
阿SIR過JOR單數罵人!!!
好笑+好玩,,
小息,,*做AE,,
比個林狗攞JOR我張野,,*
仲比曬人睇><"
唉,,,慘*
AE::交JOR我畫一小時的畫,,
就咁就比人貼堂,,,
數學,,*
又訓教><"忍唔住訓JOR@@
LUNCH,,同好多人都EAT,,
M記爆曬,,,外賣學校食,,,><"
見到某某某,,*
地理,,唔知點解N咁快過JOR=口=
第2小息,,,做ENG><"
林狗問我野,,咪答囉,,,
點知聽唔到佢講左一句[[X太]]
我又好傻咁應JOR=口=
O MY GOD!!!!
ENG,,*幾HAPI啦,,,
黎生好臭爆,,^^
以為30號就到29號,,[[派作文果陣,,]]
跟住出到去,,MISS CHAN講37號,,,
哈哈,,,,笑死人~
放學,,,,ST.JOHN,,,,,
班男仔慢到死><"
換埋衫都仲未走得,,*
係操緊果陣,,
趙SIR揸車走人啦,,*
一走,,,
佢架車下面勁多''小強''
大有細都有,,,
十幾隻AR,,我大叫囉=口=
點解咁多??
原來,,,,,果到有條''蜈蚣''哇><"
驚驚牙我,,,,,唉,,,,,,,,
|