今日唔知做咩事,,*
無啦啦比人玩,,*
同人反JOR><",,*
仲有人同我講要絕交,,*
今日係黑女星期三哇...
數學,,以為MISS 鄭會話寧生,,*無講到=W=
中文,,*好好玩,,*OOKK啦,,*
英文,,*好想訓教=V=
SCI,,狂同[[大力妹]]傳紙仔,,
LUNCH,,*同M記WIF ON YEE,,*
無同魚,,芝佢地,,佢地唔同我食><"
咁就無啦啦咁反JOR~ON YEE哇,,HELP!!
番到黎,,*本身我同俞講的話是講笑的,,*
點知我唔知係咪咁而佢同我要絕交,,*
O曬=O=
唔想囉,,*最多同你地講SORRY囉,,*
ACT,,*=V=
勁好玩,,*勁中意上><"
同ON YEE同我同組的某某玩到我DIN曬,,*
笑到痴線=O=
放學陪EY去圖書館,,*
借JOR我的至愛=V=
|