2007-01-31 - ●上 帝 太 完 美 -3-" 凡 人愛不起 °★[▋°°○"不在乎天長地久﹏只在乎"曾經擁有"█ - QOOZA BLOG 網上日誌
Cursor by www.Soup-Faerie.Com
關閉 公告視窗
你地牙,,唔幫我留cM"嗚- 黎到都要識做架''

         

                                               

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       

                                                                                        

                                               

                                                                                                                                                                                                                                                                      

◆,°﹏'|°你想相戀的高估你  還是失戀的憎恨你*"__]|![▋°°

                                                      

                                     

funnyching
暱稱: 阿晴
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-06-11
2007-06-08
憎憎憎!!!!!
2007-05-25
2007-05-14
文章分類
全部 (129)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 129
留言總數: 49
今日人氣: 62
累積人氣: 1947
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 1 月 31 日  星期三   晴天


2007-01-31 分類: 未分類

今日唔知做咩事,,*

無啦啦比人玩,,*

同人反JOR><",,*

仲有人同我講要絕交,,*

今日係黑女星期三哇...

數學,,以為MISS 鄭會話寧生,,*無講到=W=

中文,,*好好玩,,*OOKK啦,,*

英文,,*好想訓教=V=

SCI,,狂同[[大力妹]]傳紙仔,,

LUNCH,,*同M記WIF ON YEE,,*

無同魚,,芝佢地,,佢地唔同我食><"

咁就無啦啦咁反JOR~ON YEE哇,,HELP!!

番到黎,,*本身我同俞講的話是講笑的,,*

點知我唔知係咪咁而佢同我要絕交,,*

O曬=O=

唔想囉,,*最多同你地講SORRY囉,,*

ACT,,*=V=

勁好玩,,*勁中意上><"

同ON YEE同我同組的某某玩到我DIN曬,,*

笑到痴線=O=

放學陪EY去圖書館,,*

借JOR我的至愛=V=

 




訪客留言 (返回 funnyching 的日誌)


奶粉仔 於 2007-01-31 10:17 PM 發表:
留左言啦...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]