今日,,*地理小測,,*
溫錯野=口=
希望唔好再肥,,*
英文,,唔記得,,*
數學,,,*書同筆記都無BRING=口=
好彩MISS 鄭鄭無罵我><"
中史,,*玩囉,,*APPLE,,黎生同林狗轉左位,,朱SIR竟然唔罵佢地!!
唔自然,,*~_~
我左面果兩位係咁笑,,*
好無奈=口=
見到ON YEE寫信比魚,,*
第一句寫住,,*
"我覺得小晴好Q煩><",,成日..."
好HURT,,*ON YEE,,
我講過,,以後唔再煩住你啦,,*
點解你又係MSN同我講野先==
放學,,*大把野做,,*
又要搵MISS鄭話咩家長日服務生喎,,
跟住搵谷SIR留堂班請假,,*
THEN,,換衫ST.JOHN,,*
勁累牙,,*要90度,,*
我頂唔住了,,*
><"
2個小時的苦練,,*
成功做令左180度轉身^_^姐係ABOVE TURN,,
番到HOME6:30...唉,,*
|