2007-02-02 - ●上 帝 太 完 美 -3-" 凡 人愛不起 °★[▋°°○"不在乎天長地久﹏只在乎"曾經擁有"█ - QOOZA BLOG 網上日誌
Cursor by www.Soup-Faerie.Com
關閉 公告視窗
你地牙,,唔幫我留cM"嗚- 黎到都要識做架''

         

                                               

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       

                                                                                        

                                               

                                                                                                                                                                                                                                                                      

◆,°﹏'|°你想相戀的高估你  還是失戀的憎恨你*"__]|![▋°°

                                                      

                                     

funnyching
暱稱: 阿晴
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-06-11
2007-06-08
憎憎憎!!!!!
2007-05-25
2007-05-14
文章分類
全部 (129)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 129
留言總數: 49
今日人氣: 44
累積人氣: 1868
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 2 月 2 日  星期五   晴天


2007-02-02 分類: 未分類

今日,,*地理小測,,*

溫錯野=口=

希望唔好再肥,,*

英文,,唔記得,,*

數學,,,*書同筆記都無BRING=口=

好彩MISS 鄭鄭無罵我><"

中史,,*玩囉,,*APPLE,,黎生同林狗轉左位,,朱SIR竟然唔罵佢地!!

唔自然,,*~_~

我左面果兩位係咁笑,,*

好無奈=口=

見到ON YEE寫信比魚,,*

第一句寫住,,*

"我覺得小晴好Q煩><",,成日..."

好HURT,,*ON YEE,,

我講過,,以後唔再煩住你啦,,*

點解你又係MSN同我講野先==

放學,,*大把野做,,*

又要搵MISS鄭話咩家長日服務生喎,,

跟住搵谷SIR留堂班請假,,*

THEN,,換衫ST.JOHN,,*

勁累牙,,*要90度,,*

我頂唔住了,,*

><"

2個小時的苦練,,*

成功做令左180度轉身^_^姐係ABOVE TURN,,

番到HOME6:30...唉,,*




訪客留言 (返回 funnyching 的日誌)


funnyching 於 2007-02-03 04:43 PM 發表:
回on yee,,*
算?!我地不嬲都係普通架啦,,*
你有當過我係咩姐,,*
都係?!睇下點先,,*
我好Q煩架,,*
做咩無啦啦咁講先!?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



onyeeyee 於 2007-02-03 01:08 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



S!UDAN` 於 2007-02-02 11:27 PM 發表:
小晴我來了哇>3<
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]