今日~_~
係一日我好驚既一日,,*
家長日...
超驚,,*我要講成10大分鐘,,*
雖然,,,*比上次有DD進步,,*但都唔太理想,,*
好彩今次有進步,,,*BC我唔想搵人幫我補習><"
唉,,,*今朝我唔知發生JOR D 咩事,,*
7點9先起身,,*=口=8點正出門,,*
8點3到WSC,,*點解咁快?!
正因我無食早餐=V=,,*
一番到,,*原來一個人都未黎,,*
仲以為我遲曬大到,,*
得MISS 鄭鄭,,*
問佢可以做D咩,,*佢話宜家無咩野架,,*
擺低個BAG先啦咁,,*
之後叫JOR我貼我班傾既時間表囉,,*
果陣牙XX同楚琪黎JOR啦,,*
跟住JANICE,,[[唔係CC]]黎JOR~_~
第一個,,*MIS鄭鄭叫我地派咩朋輩XXX果D啦,,*
無奈既係點解班班都無,,,*
我班有呢?!嗚嗚...唔通我地班...><"
跟住一個個開始黎到啦,,*
悶X1000000000000000000000000000000000牙,,*=[
不過有XX係到又幾好玩既=口=
佢牙,,*唔比我放下''小息''
嗚,,嗚,,果陣勁想食野牙,,*
跟住到我啦,,,*
大概OK啦,,,*進步JOR囉,,*><"
好勁牙瑞欣,,*全班第8,,全級好似70牙,,*><"
想知多D?!問我啦^^D人話曬我知><"
唉,,,,*比我見到佢,,,*楚琪話想走開一陣,,,*
但我又唔係多想...........何況梁校長話唔好住喎,,*
咪唔咩囉,,*=口=
佢竟然.........全班第..............第...................''唔想講比人知,,,,''咩牙,,,*勁啦佢><"
最後去到大概12點9到走JOR人喇,,,*
BC我要畫畫嘛,,,*><"
哎呀,,,*點解我咁黑架,,,*
成日都比坐我左面果位搞到我張畫咩JOR=口=
作死你咩?!好,,我忍你!!!
下次唔好再坐我附近牙,,,=口=嗚嗚,,,*
送你地一張MISS SUNSHINE,,Q嘛?!><" 圖片黎自::某某書既封面,,*

|