2007-02-04 - ●上 帝 太 完 美 -3-" 凡 人愛不起 °★[▋°°○"不在乎天長地久﹏只在乎"曾經擁有"█ - QOOZA BLOG 網上日誌
Cursor by www.Soup-Faerie.Com
關閉 公告視窗
你地牙,,唔幫我留cM"嗚- 黎到都要識做架''

         

                                               

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       

                                                                                        

                                               

                                                                                                                                                                                                                                                                      

◆,°﹏'|°你想相戀的高估你  還是失戀的憎恨你*"__]|![▋°°

                                                      

                                     

funnyching
暱稱: 阿晴
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-06-11
2007-06-08
憎憎憎!!!!!
2007-05-25
2007-05-14
文章分類
全部 (129)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 129
留言總數: 49
今日人氣: 12
累積人氣: 1897
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 2 月 4 日  星期日   晴天


2007-02-04 分類: 未分類

今日~_~

係一日我好驚既一日,,*

家長日...

超驚,,*我要講成10大分鐘,,*

 雖然,,,*比上次有DD進步,,*但都唔太理想,,*

好彩今次有進步,,,*BC我唔想搵人幫我補習><"

唉,,,*今朝我唔知發生JOR D 咩事,,*

7點9先起身,,*=口=8點正出門,,*

8點3到WSC,,*點解咁快?!

正因我無食早餐=V=,,*

一番到,,*原來一個人都未黎,,*

仲以為我遲曬大到,,*

得MISS 鄭鄭,,*

問佢可以做D咩,,*佢話宜家無咩野架,,*

擺低個BAG先啦咁,,*

之後叫JOR我貼我班傾既時間表囉,,*

果陣牙XX同楚琪黎JOR啦,,*

跟住JANICE,,[[唔係CC]]黎JOR~_~

第一個,,*MIS鄭鄭叫我地派咩朋輩XXX果D啦,,*

無奈既係點解班班都無,,,*

我班有呢?!嗚嗚...唔通我地班...><"

跟住一個個開始黎到啦,,*

悶X1000000000000000000000000000000000牙,,*=[

不過有XX係到又幾好玩既=口=

佢牙,,*唔比我放下''小息''

嗚,,嗚,,果陣勁想食野牙,,*

跟住到我啦,,,*

大概OK啦,,,*進步JOR囉,,*><"

好勁牙瑞欣,,*全班第8,,全級好似70牙,,*><"

想知多D?!問我啦^^D人話曬我知><"

唉,,,,*比我見到佢,,,*楚琪話想走開一陣,,,*

但我又唔係多想...........何況梁校長話唔好住喎,,*

咪唔咩囉,,*=口=

佢竟然.........全班第..............第...................''唔想講比人知,,,,''咩牙,,,*勁啦佢><"

最後去到大概12點9到走JOR人喇,,,*

BC我要畫畫嘛,,,*><"

哎呀,,,*點解我咁黑架,,,*

成日都比坐我左面果位搞到我張畫咩JOR=口=

作死你咩?!好,,我忍你!!!

下次唔好再坐我附近牙,,,=口=嗚嗚,,,*

送你地一張MISS SUNSHINE,,Q嘛?!><"              圖片黎自::某某書既封面,,*




訪客留言 (返回 funnyching 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]