今日,,*
都幾HAPI,,*
英文,,,賤人CHAN,,,
數學,,,無野學=V=
PE,,,HAPI比MISS黎選中OR=口=,,可惜阿MA唔想我入,,*
同靜然玩得超HAPI~
中史,,,*突然覺得阿SIR教我地好辛苦><"
中文,,,*DICT,,*差少少寫O岩,,-5分,,
地理,,,好彩,,,唔駛問書住,,,*BUT要抄=W=
放JOR學 寫句子with JANET & ELLEN
好HAPI~@@寫JOR幾句,,,*
搭車經過7仔,,*見到1C打basketball班男仔,,,*
無奈地行JOR大圈咁 避 人=口=
好想同某某講一句,,*

|