琴日既野,,,,*算吧~
今日喇,,,,,,,,,*
其實宜家我無野講架,,,
宜家先10點幾,,,
邊有咁快出黎牙=口=
細佬去JOR家長日,,*
我先可以玩電腦炸,,,,,,*
----------------------------------------------------------------------------------------
講番啦宜家,,,,*
跟住去jor TW廣場,,*
買鞋,,買唔到,,
一直同阿MA冷戰=V=
無聊地影JOR D 相,,

唔駛講,,大家應該知係咩黎的=V=

琴晚係我間BEDROOM影下去,,果陣係凌晨1點到,,

=,=''
我又想同另外一個人講,,''

|