哈哈,,嗚嗚,,*><"
我都唔知笑定喊好,,*
笑既,,*我相信大家都知聽係係咩日子啦?!同埋,,又放假啦,,right?!
喊牙,,*唉,,1"今年都睇怕食唔到人地送既朱古力了>< 2"同xx真的真的反了,, 3" 見到[[你]]同[[佢]]玩得咁hapi=,=''
算啦,,*唉,,,
真係好羨慕佢囉,,
點解佢同咁多男仔係埋一齊,,都唔會話咩邊個既?!
同埋d男仔又同佢玩得勁hapi,,*
我?!
唉,,*好想大喊囉,,果次諗住同xx一齊喊架,,
阿ma係到,,唔想比佢見到嘛=v=