情人節牙,,*
其實今年既情人節都過得算是開心啦,,*
今日真係玩得勁少野囉,,*
網球,,射箭,,繩網陣,,三樣,,*超少><"
BC呢幾樣都要[[等]],,=W=
唉,,*BBQ食JOR腸仔2條,,雞X1隻咁大把,,*
30大元值得咩?!
超餓!!!無辦法啦,,*
諗住再燒下D FOOD架,,*
鬼知D''營餐男孩'',,走過黎搞亂檔,,*
把D棉花糖掉曬落去,,*
結果,,,,,,,,熔曬囉,,*
無曬胃口啦~
跟住得番半粒鐘,,*
全部玩曬[[射箭]],,
最後玩到遲曬到!!
跑番黎,,N多人望住=V=
好似仲差D比人話TIM~
番黎果陣,,*
APPLE同威訓JOR啦~
諗住玩佢地,,
我,,OI YEE ,, JANET,, 瑞欣 玩偷影佢地 !!!
佢地慘既係影JOR N多張都未知道TIM~
佢地醒果陣,,我地笑得勁開心><"
本身我諗住PO上黎架,,*
可惜...
頭先我番到黎訓JOR啦,,*諗住等APPLE ON ,,
比佢睇下啦,,*
點知佢同我講,,*
''你好野,,無聊,,*''
超唔HAPI,,*都係玩下姐,,*
點知自己搵野黎搞><"
好想同佢講番''SORRY''
跟住叫JOR威同佢講聽日ON囉,,*
HOPE佢ON,,同佢講番句SORRY啦,,*
APPLE,,對唔住牙,,*><"
好啦,,就係咁多,,*各位,,88~
|