今日唔知咩事,,*
我同人講MsN''用EnG><"
同jaNet 全EnG''
又sd''左APPLE同WAI D 相相,,*
真係要PO一PO出黎''><"
SORRY~"
[[死了圖,,下次先整]] 覺得佢地點!?
>3333333<''
[[又死了]] 今日去既地方'' ^^
[[死死死,,]] 哈哈哈,,,我畫的~新年畫,,我影得唔好,,下次再po過!!