*每日每日都是sunny day~*
勁hapi囉今日''=]
早會,,校長特登cut樹枝,,*
比f.7既哥哥,,睇得出佢超無奈|||><"
再見了,,各位同學*=]
and then ,,
入hall''
聽左校長講一番[[感動]]=v=既話,,*
仲要唱校歌?!><"
比佢搞到我地無得睇一>阿姐你懶惰!!<一><"
so 無左music堂,,
DE,,*阿SIR,,*永遠掛住你啊~
真的,,*真的唔捨得,,
見到你講話要走果陣,,見到你眼濕濕,,*
我自己都好想喊><"
記住要番黎啊!!!
LUNCH M 記wif 鴻&雯,,
傻傻地,,以為今日要AE=口=
番左黎=V=
無啦無啦,,*
再過多一個DAY123456,,先有AE
見唔到你用電腦個樣><"
咁多年既[[感情]]不如,,算了吧''
實在太中意通識了~
AND THEN ,,
又入hall,,
咩鬼野||朋輩XXX||,,
幾好玩=V=走黎走去,,
仲聽到你講左一句,,*
**將就下啦,,**
我唔知你既EC係咩,,
BUT ,,唉,,..
放學同麗YAN姐一齊,,呵呵~
|