愚人節大大大快樂=v=,,*
4月1...第一日就已經比人玩左=/.\=
邊個!?哈哈....咪on yee囉....
同佢電話chat"叫我講句我好令女]]
話無咩野的,,,咁我咪講囉!!
點知,,原來佢用緊免提牙!!!!!!!!!!!!
then佢話::今日係愚人節牙嘛..哈哈哈....==
唔得牙,,我又要玩番人!!
結果.......唔得=.=