unhapi*
點解咁架!?!?
可唔可以搵人話我知,,,,,,,,,,
我同你之間發生左咩鬼事?-
一時間就好fdfdfdfd咁,,,,,,,,,,-
then?? 宜家又唔fd囉/.\
但今日我又會同你講野?
唔知丫,,,
宜家好煩''''''
今日,,,都ok啦,,唉,,,,,好耐無up路了,,* sori"* ><"
放左學,,,,,,,,去背詩詩*=],,
唉,,,,,咁耐都未背好><"
不過,,,,,,1c的人,,,,,,,,總算有dd義氣=〕''
thx" 焜文哥^^"
都算背曬曬[[]+
唔寫了,, 88^^
duckhong我一定會比你睇的!!!!! =]"
|