今日10點幾,,天文台發出紅色暴雨,,-
發覺自己,,,,,,,
真係好賤,,,,
人地手傷左,,唔問候下不單只,,仲講左一句-抵死-
搞成咁,,好失敗囉><"
sori to 星星,,,*-
today-
一起身眼腫'']]
唉,,,,,人地話我紅眼正*-
sci-同祺係corr pen到chat~哈-
ERS-><"
ART-=[*-
放學,,某人MAY BE唔想見我,,
唔理我''\\去留堂班見到雯,,HAPI*
上次BC鍵盤NOT WORKING,,
無得用成幾日,,慘!!!
不過,,見我今日打到日記,,
就知,,,我買左新鍵盤NA`
唔多好用,,,打字慢左,,*
唉,,,
係牙,,,,,,我又發覺,,
自己唔可以睇感情戲,,,*
一睇就喊,,
上次睇小孩不笨,,,喊到眼痛'']][]
嗚嗚.............好FISH,,
BUT係超感動/.\
睇完覺得自己太太太幸福了,,
DADY,,媽咪,,,, I 笠U!!!!!!!!!!!!!!!
|