2007-04-24 - ●上 帝 太 完 美 -3-" 凡 人愛不起 °★[▋°°○"不在乎天長地久﹏只在乎"曾經擁有"█ - QOOZA BLOG 網上日誌
Cursor by www.Soup-Faerie.Com
關閉 公告視窗
你地牙,,唔幫我留cM"嗚- 黎到都要識做架''

         

                                               

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       

                                                                                        

                                               

                                                                                                                                                                                                                                                                      

◆,°﹏'|°你想相戀的高估你  還是失戀的憎恨你*"__]|![▋°°

                                                      

                                     

funnyching
暱稱: 阿晴
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-06-11
2007-06-08
憎憎憎!!!!!
2007-05-25
2007-05-14
文章分類
全部 (129)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 129
留言總數: 49
今日人氣: 8
累積人氣: 1779
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 4 月 24 日  星期二   晴天


2007-04-24 分類: 未分類

今日10點幾,,天文台發出紅色暴雨,,-

 

發覺自己,,,,,,,

真係好賤,,,,

人地手傷左,,唔問候下不單只,,仲講左一句-抵死-

搞成咁,,好失敗囉><"

sori to 星星,,,*-

 


 

today-

一起身眼腫'']]

唉,,,,,人地話我紅眼正*-

sci-同祺係corr  pen到chat~哈-

ERS-><"

ART-=[*-

放學,,某人MAY BE唔想見我,,

唔理我''\\去留堂班見到雯,,HAPI*

 


 

上次BC鍵盤NOT WORKING,,

無得用成幾日,,慘!!!

不過,,見我今日打到日記,,

就知,,,我買左新鍵盤NA`

唔多好用,,,打字慢左,,*

唉,,,

係牙,,,,,,我又發覺,,

自己唔可以睇感情戲,,,*

一睇就喊,,

上次睇小孩不笨,,,喊到眼痛'']][]

嗚嗚.............好FISH,,

BUT係超感動/.\

睇完覺得自己太太太幸福了,,

DADY,,媽咪,,,,  I 笠U!!!!!!!!!!!!!!!




訪客留言 (返回 funnyching 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]