Year!!!今日我去左動漫節牙>V<
今朝晨早起身,然後就同牙妹,森仔佢地芸漫節
今次做第1識去咋,so好興奮哦
話曬我都算你動漫迷一個,點可以唔去動漫節姐
嘩,真係唔好講笑
都末去到會展,就已經排曬長音些
仲多人過書展個陣
幾經辛苦,約於入到去會場
現場超多人,勁熱鬧
入到去,我地第1時間睇漫畫
結果我同牙妹夾錢買左D.Gray-Man1-14話ge漫畫
佢話好睇喎,我都有睇過下佢ge動畫
破文臣la
原來今日ge舞台節目你勁舞團Online ge王者爭霸戰
我有玩勁舞架,梗係去睇下la,
原來今次有HotCha黎做表演嘉賓喎
佢地即場演唱"小野X"依首歌
佢地跳舞跳得超勁
跟住輪到參賽果批人現場比賽勁舞Online la
超勁呀佢他
玩勁舞梗直係出神入化
就算全部反鍵都禁得好快
唉~睇黎有排先可以玩到好似佢地咁
不愧為王者
係動漫節裹面最令我深刻ge係見到好多cosplayer
之前係雜誌上就見得多la
親眼睇就第1次
真係咩野動漫人物都有
有Code Geass,Tsubasa裹面ge法伊,D.Gray-Man,犬夜叉,尼亞,漂靈,CCS ge小櫻,零之使魔...
連數碼暴龍02都有
超勁
今次動漫節真係令我好難忘
|