今日番到學校仲有一分鐘先遲到.真係好險 - -"
物理堂真係好煩丫....個阿sir係咁嘈...想訓陣教都唔得
加上我三日冇番姐..都唔洗有咁q多功課做嘛..想做死人咩
電腦堂先最仆街丫...我係完全唔知有測驗囉...搞到我唔識做囉..
都係Gc最好的..有得用電腦係咁上網真係好丫.都冇咩人理.
放學果陣....同左班fd去佐篤波...篤到六點幾..最慘係比波鐘同埋俾番啲錢人
冇左成八十幾蚊..真係仆街下一次我一定唔會再比波鐘錢丫