今日係常測既第二天了......番去考英文真係煩...
做完張野之後就訓教.....景然英文堂有聽書wo..
GC堂可以用電腦..係咁用上網......
Lunch果陣玩啤牌係咁輸..都唔知咩事- -
物理係咁訓教 - -之後又有電腦堂..哇卡卡..好多電腦堂丫
又要等到五點先有得放學......放左學同左輝去左黃金整psp
六點幾先番屋企.....
唔得我今日要早啲訓丫..日日番到學校勁眼訓