今日係最後一日既測驗...真係好唔洗再煩
考物理..張野我大部分係都唔識..不過都做到@@
考完...之後訓左成三堂.超爽..有電腦堂..今年個時間表好爽有好多電腦堂
lunch又係度玩啤牌...超好玩丫..
lunch過左一堂又係電腦堂..我又係咁上網睇野
今日終於放三點九la..等左好耐先變正常..之後又係同班fd篤波
今次我唔洗比波鐘La..哇卡卡...篤完波.....
陪左我丫媽睇醫生....睇到六點幾先番屋企=]