今日成九點幾先起身...之後慢慢整埋啲野就出門口
番到去應用學習課程成十點半..坐左一陣就溫習..因為有測驗.
到左十點九就測驗..我勁快做完..不過有小小唔識
同左人sms一陣...就訓著左...訓到放lunch
食lunch果陣唔洗俾錢..miss請我地食飯..miss真係好人
之後食完飯...我地出左去尖沙咀整野...整完野我出左去mk行
五點幾果陣細蕉打俾我話佢出黎mk......我等佢等到五點半
同佢出左去買3同埋褲...買完野之後同佢行信和..我問佢借左10蚊買左泥
之後同佢行去mk地鐵站番黃大仙
番到屋企..坐左一陣就食飯......食完飯
九點幾同左偉去左打波...打到成10點幾就番屋企
人係唔係失去左先黎後悔呢
|