終於考完試la....個感覺真係好唔洗煩
頭二三堂本來係數學...因為歌唱比賽仲有兩日
個阿sir俾左我地練歌..真係好唔洗上堂
之後pe堂要我地跑九分鐘....跑完之後超辛苦> <
兩堂中文堂我訓左...不過我英文堂冇訓到...超出奇
放左學..阿sir留我地半粒鐘講野,,,
之後我同左3個fd去篤波.....篤到成六點幾先番屋企