| «‹ November 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
| 2009-12-28 |
分類: 未分類 |
今日成12點幾先起身好攰
可能依排係咁飲酒既關係LA
係屋企打機打到七點幾...
之後又出左去搵細蕉
我地上左去竹園搵佢啲fd
搵到佢地講左幾句後..
冇啦啦有條友上黎嘈交...
我同細蕉都唔知咩事...
睇左陪左佢落去食野
食完野..又去左鴻福堂睇電視加食甜品
睇完之後行左陣竹園..去左搵fd...
去完坐左陣...搭車又上番竹園...
坐後樓梯...見冇咩野做...自己一個番屋企先
番到去成12點...我覺得今日好早番左屋企
因為依排都玩到成1-2點幾先番屋企
|
|
|
c0mm2nt" c[]mm2nt" c0mm2nt" c[]mm2nt" c0mm2nt" c[]mm2nt" 一個CM愛你一次... 要回架...
|
|
|
★comment:) 哥. 下次我吾開心果陣` 入黎陪我煲煙+劈酒 x)
|
網主回覆
妹叫到..我一定黎=]
不過我驚夜得濟番唔屋企XD Posted at 2009-12-28 04:47 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THX Posted at 2009-12-28 04:47 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
不是我早走..係你夜走- - Posted at 2009-12-28 02:21 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
仆街前幾日唔係丫 Posted at 2009-12-28 02:17 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|