今日訓到十二點幾差啲唔知醒- -
因為今日要番去補物理...
之後勁快整完啲野出門口..番到成十二點五十九分..差啲遲到@@
阿sir係度教緊書我緊係唔聽書..因為我最憎物理同埋英文
我係度一路腥信息一路聽歌^^冇比阿sir見到
之後訓左...訓到成落堂
番左屋企打機...
今日係屋企休息唔想出街=]