今日成十二點幾先起身
起左身冇耐就打機..打到三點幾- -
見肚餓就自己煮野食.....食完冇左打機,,,轉左腥sms
夜晚本來係出街架....點知啲人成10點幾先出....
之後唔想出.......過多幾日又要番學la....真係煩- -