今日12點幾先起身又要番學校補課- -
見到個鐘就黎遲到就慢慢行
番到去成一點十分左右...見到個阿sir係度...
好彩佢冇鬧我姐.....補課果陣,,,.我一路腥sms一路做丫sir比我啲工作紙
補到成四點....終於唔洗補課la
之後去左搵丫海..去左鑽石山周圍行
行到成五點幾....今日又冇出去玩
啲時間過得真係快...咁快就放完個假