細__影``■.為愛心血也耗盡..|+'/*但你怎會看不到]'
furioushadow
暱稱: "細﹏影"
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2010-04-05
2010-03-26
2010-03-19
2010-03-16
2010-03-16
文章分類
全部 (53)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 53
留言總數: 151
今日人氣: 6
累積人氣: 1333
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 12 月 31 日  星期四   晴天


2009-12-31 分類: 未分類

今日係2009年既最後一日...係依一年發生左好多野

但係時間就轉眼間過得好快......

我成一點幾先起身....起身果陣好攰

想訓多陣又訓唔著.....去左玩電腦睇野

二點幾同左屋企人去左飲茶,,飲到成三點幾

番到屋企開電腦睇野....

夜晚食完飯冇幾耐,,,,出左去接丫海...

搵完佢去左蕉屋企...等佢出去

出左去又等佢啲fd....

本來同蕉玩既...點知我啲fd叫我去搵佢地

我同丫海走左...點知我差唔多去到啲fd又話散曬-  -"

之後同丫海係黃大仙行...點知佢又要搵fd話一陣過黎搵我

我叫左佢陪我買完野先走....買完野佢話借件嬲比佢...

我咪比囉....佢走左我去左公園飲酒...煲煙加腥sms坐係公園超凍-  -

估唔到又要自己一個倒數-  -

我番上屋企坐左陣...丫海話到左..我又落番去公園搵佢

陪佢傾計加煲煙,,,,,,,,之後去左買野食...

過左陣,,蕉話佢地番黎....我地咪等佢

點知原來佢係中環番黎,,,,,我地咪又去公園坐

佢地到左我地又過番去搵佢

唉,,,發現今日我係黃大仙行左超多次  -   -"

陪左佢傾左陣計我同丫海走左

我同丫海搵我丫哥...搵完送丫海去搭車.

之後我同我丫哥番屋企

番到去成二點幾差唔多三點la...番到去勁累

新既一年希望大家每一日都過得開心la






訪客留言 (返回 furioushadow 的日誌)


cicitam1994 於 2010-01-01 05:44 PM 發表:
我都成3點先返到去
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



loveyou_nami 於 2010-01-01 10:45 AM 發表:
c0mm3nt :)
新 o既 一年.
丫哥你要開開心心咁過喔 ;]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你都係丫....妹
唔開心你可以搵我傾計丫
Posted at 2010-01-01 03:19 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



TsuWingLam 於 2010-01-01 09:27 AM 發表:
c0mm2nt"
c[]mm2nt"
c0mm2nt"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Thx
Posted at 2010-01-01 03:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



iceoscar93 於 2010-01-01 04:42 AM 發表:
或許孤單不會永遠在你身邊走
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]