新既一年來了. . . . .
今日比人九點幾嘈我起身
因為今日我個表哥間舖開張我地要過去
我地等埋我啲親戚
去到成十一點幾...坐左冇耐啲人開始黎
我地坐到二點幾先走....當然其間有野食
我番到屋企玩左陣電腦去左訓教
冇計今日訓得六個鐘.....我訓到成8點幾
之後我食完飯加沖埋涼.....同左我丫哥出左去尖東搵我表哥
因為夜晚我表哥包左場我地唔洗比錢^^
去到尖沙咀行左成二十幾分鐘先去到
點知去到原來係酒吧- -"
坐左陣..我同我丫哥係咁飲酒
我地飲左三四枝係兩份飲
之後坐陣冇耐...去左廁所嘔...嘔左成兩次...嘔完冇咩事
我入番去玩......成班成二點幾先散....
我同丫哥由尖東行去旺角搭車...其間入左m記入野
成四點先番到去.....
發現打完依篇野好眼訓....我去訓la.....
|