今日冇啦啦成十點幾起左身......睇左陣電視
睇到成十一點左右...睇完去左玩電腦加睇野
四點幾同左我丫哥..我個fd...去左mk買3
我買左3.褲加多件外套冇左成四百幾
我丫哥都係....我地買完我丫哥去左接fd..我同我個fd繼續行
之後我地去搵番佢地...去左篤波...爽丫
篤到十點幾- -"先番屋企!!
唉....聽日要番學la..想唔到啲假期咁就完左