今日我成七點四十幾分先起身....用左我最快速度
番到學校過左十幾秒就打鐘差啲遲到- -"
之後入左禮堂,,聽人講野聽到差啲訓著
完左番左課室...第兩堂都係數學係咁做數
上完pe堂勁眼訓....訓左堂中文
之後lunch完左又係中文...我又係咁訓.訓到成放學- -"
放左學又要補課真係煩.....補到成四點幾,,,,
補完左就慢慢行番屋企
唉,,,,今日都唔知點解勁攰ad眼訓- -