今日兩堂英文加一堂中文出奇地冇訓過
仲有聽書@@......
三堂科技概論我係咁做個powerject
整左勁耐先做完一部分- -
lunch係學校食....食完左同左偉..朗出左去買糖
出去買糖果陣見到雯....我比左包糖佢!!!
之後番左學校....物理堂個丫sir係咁教書
不過我一路食糖加聽歌...一路訓教
訓左成兩堂...好彩冇比丫sir發現姐^^
數學堂又係咁做數- -"
放學果陣去左開會.....放成四點半....
我同偉走左去竹園買野...
之後各自番屋企.....