今日頭個三堂又係咁訓.....可能依排好夜先訓搞到頭個三堂好眼訓
聽左一堂既英文....之後又係我鐘意既電腦堂^^
上左兩堂既網...lunch後果堂係數學要做測驗- -
都有好多識......gc堂係咁畫畫不過我畫完係咁同人sms
放學果陣去左葵芳搵雯.....行左陣街加買野...
行完之後就番左鑽石山...佢就番左屋企
我就過左去搵fd.....
搵完之後...同左我個fd買野...
買完野就係咁傾計...成七點幾先番到屋企..