今日番到學校第一堂又要聽講座
勁悶.....第二堂啲丫sir捉校服...我比人捉左一樣
其實我本來捉兩樣...
好彩個丫sir見唔到我皮帶....呵呵
之後又要做咁做數- -
lunch同左啲人去左金飯碗食......
食完行番學校果陣...我啲腸係咁痛
番到學校仲係咁痛
三堂係咁訓....先冇咁痛咋
放左學...同左班fd去左打波
打到成五點幾先走...