今日去到九龍灣運動場..差啲遲到
好彩有人叫我起身...妹同埋丫怡唔該哂=]
唔係我一定遲到丫@@
番到去坐到九點....去左幫丫sir手..做鉛球工作人員
做到成十點幾....番左去看台同人係咁傾計
lunch果陣...去左百樂食煲仔飯好好味^^
食完之後慢慢行番去....
番到去坐左陣....就去左做熱身
做完左..等跑100
跑完左...我跑第四.我同第三差小小 \,/
又番左看台係咁同人傾計^^
放左學...我同班fd又打波
打到成差唔多七點......