fuyee1129
暱稱: 虎B*
性別: 女
國家: 香港
最新文章
2010-09-22
默默無語
......
今天是k日-3-
行動..*
文章分類
全部 (340)
MKC*i love u>3<* (62)
music*music (7)
[[﹏我真的懂,,* (135)
文章分享*-333-" (1)
特別公告 (6)
未分類 (129)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
8大直播
Josie既DIARY*
May*既xanga
力力*既留言板
虎虎既share space*
細路日記*
自訂欄位(一)
尚無任何內容

 

 

 

 

2006 年 12 月 12 日  星期二 晴天

我愛黎明>3<"

><今日...好攰...=3=

第1,2堂phy~2個老師..一個肥佬..+多個方校長...睇堂=口=

我同jojo都異常咁精神呢-3-第一次聽得明phys做緊d咩...呵*

3,4堂..-3-中文..好多功課好多功課...

區姐同mia都好勁呀>v<~MKC會考中文會話科5*有望na~wakaka~

小息..發現恩恩唔舒服..希望你快d好返na..

可能係因為級活動日太辛苦na..><好好take a rest~

5,6堂..bio堂-3-超好笑..豆豆同余蔡遲到=3=但係呀sir淨係見到豆豆..-v-

之後黎子上到黎-3-又比呀sir捉左...企左一堂= =係咁叫累..

lunch~2個人~因為mia同kinki有野做~

jojo話想去食糖水~=3=陪左佢去..

點知..又無開門...xxxx兩日喇...琴日又係咁..魚..

之後就去左bb..飽死左...-3-成個過程都超靜...

因為2個都溫緊amath...=3=睇唔明...

返到去...-3-殺呀~又溫書做中文ws..

原來我同jojo既文采都咁好=v=嘻嘻~

英文..=3=唔知點咁就過左喇...

你做咩成日望住我.\/\/.想打牙!!!嘰嘰*(發下神經者..-3-唔洗理呢句..呵呵*)

之後就amath...quiz...例行的...都係一樣唔識...

跟住呀sir教書...聽唔入耳...實在太眼訓喇...係咁中中中...jojo都係呢...= =""

戀經辛苦...一聽到菅堂鍾-3-成個醒左..呵呵*

跟住呀sir訓話...= =講返之前果2日既野...

佢話個競爭做得唔好= =交行貨...

我想講...其實係郭sir叫我地交行貨嫁bo*-3-

郭sir果陣係咁講嫁:唉~呢d野~都係大家玩下既耆~唔洗咁認真既..

求其有d野比佢地玩下咪得lo= ="

之後我地5個班會主席都開左幾次會...差d想殺人...

諗d game全部比佢out哂...xx!!!!

= =講得太遠喇...應該返黎喇-3-呵呵*

跟住呀sir叫黎子派返d野(獎品..)..= =

其實係唔夠分嫁..跟住就放學喇><

等巴士...=3=jojo見到嫁小巴~佢話...你估明明o係唔o係度ar拿...

跟住我就即刻望住部紅van啦-3-~

之後我見到明明o係嫁巴士度...

由將駛近我地既10幾米處一直揮手hi我地= =

hi到遠離我地10幾米*wakaka

愛死佢...成架車d人望住佢...Rocket坐佢旁邊都扮唔識佢...哈哈...

><好可愛呀你..wakaka~我同jojo上左巴士都係咁笑...笑左一程車...wakaka*

我愛明明-3333333-"(唔好話比佢知我寫佢呀~-3-會比佢打死...嘻嘻~)

                                 

刊登時間︰2006-12-12 05:14 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]