fuyee1129
暱稱: 虎B*
性別: 女
國家: 香港
最新文章
2010-09-22
默默無語
......
今天是k日-3-
行動..*
文章分類
全部 (340)
MKC*i love u>3<* (62)
music*music (7)
[[﹏我真的懂,,* (135)
文章分享*-333-" (1)
特別公告 (6)
未分類 (129)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
8大直播
Josie既DIARY*
May*既xanga
力力*既留言板
虎虎既share space*
細路日記*
自訂欄位(一)
尚無任何內容

 

 

 

 

2006 年 8 月 31 日  星期四 晴天

°[▊×..2年前的傻氣..!*。2年後盡失。×.. °

hapi day*^^

今日約左dada恩恩同jojo去玩...

我地去左食...KFC

呵呵~食得好開心也><P.S.有樣打要講講~

因為同佢地講好左要講嫁~呵呵~

今日去食KFC~有某某人食野食得好C文也><呵呵~

好野!!佢比我地既感覺,,= =同今日既表現的確係背道而馳*呵呵~

唔好嬲我呀~講笑咋~呵呵~咁大家估下係邊個呢~

今日一路食野一路笑料百出~呵呵~食得好開心~好正也!><

之後我地去左睇戲~呵呵~

好好睇呀><我愛側田也*>3<~~好可愛呀~

呵呵~好正呀~>3<"推x100000000000000000000*^^

唔錯嫁~雖然佢地d演技係差左少少~

不過都係幾好睇~^^d歌好正!!

今日我地去到~成間戲院= =得8個人...呵呵...

我地坐中間...前面又無人~好hapi呢~呵~

最好野就係我地去左百隹~buy左一包大薯p同2包芝士圈~呵呵~><

好誇張呀我地=口="入到去係咁食係咁食~

呵呵...有少少唔好意思TIM~不過又真係幾好FEEL~

哈哈~>m<今日同恩恩傾既話題都係佢地幾個喇...

呵呵~without吳尊唔識之外~其他3個我都好鍾意也><

之前係因為鍾意汪東城先睇"終極一班"而家呢~

呵呵~睇左幾集就鍾意左"陳奕儒"呵呵~><

佢實在係太可受太令仔喇~跟住就開始睇炎亞綸既日記*都開始鍾意佢喇~

又真係令仔~^^嘰嘰~

不過最鍾意都係陳奕儒><好可愛也><

嘻嘻~最後我同恩恩jojo就食ice-cream~3種唔同味~呵呵~

jojo係...= =唔記得左...

恩恩係水豆腐~好正呀~~好好味~^^

而我盲 緊係我既最愛~

薄荷朱古力啦~呵呵~真係好正~><$10好平呀><~

呵呵*聽日就返學喇~本黎都唔遁得左= =

不過今日出一出黎~然後sunny又提一提我= =

而家又開始驚驚地...=口=唉也...

唔知聽日會同邊個坐呢...好驚呀...

一個唔覺意...一個不幸...如果...= =

都唔知點死好...唉...班主任又唔係黃仔...無得嘈嫁wo=/\=可悲耶...

仲有...唔好搵個成績差過我既坐我邊邊呀...

因為本人既成績已經差...再同個成績差既坐...

累人累己...>/\<愈諗愈衰...

唉...唔諗喇...都係比d心機~讀好d書~

聽日返去受死啦!!><

                                 

刊登時間︰2006-08-31 08:03 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]