|
23/4
昨天晚上,,發了一個甜甜的夢*
第二次...因為夢中的某某,,
而不願意離開夢境*
不願意回到殘酷的現實...
因為夢中的一切...真的都很甜...
是我美化了現實嗎?
我愛你這秘密,,誰願意去證實?
單戀者都可以勇敢呼吸*
「誰可以像你一叫我便心跳?
找個歸宿,,平平淡淡*完了"」
今日,,王貽興黎左學校,,
興奮左一日*
真人真係幾令仔-3-
好nice,,勁親切*有求必應-v-
不過,,原來佢唔係好高嫁咋>3<...
而且......-v-呵呵*
[[**世界將我包圍,,誓死都一齊*
看不起這個榮華盛世 ︴*,,』
|