今日終於恢復正常咁去練波..
12點去到何東練,循例都係陪練,不過我為左攞錢先返去
跟著2點幾塔車去練籃球..
今日都還算齊人,仲多左2個
練完d應該練ge野就開場..
今日太強了,射波超準,都5知幹麼
搞到佢地好無奈. .連win 4場
我d隊友都好攰,但係我都5係好攰
跟著打完循例都係去食野,但係今次得3丁友,好冷清
食完返屋企途中見到cc,佢ge穿著差d就認5出..
我識你咁耐都未see過你咁著,so amazing . 重色輕友!!!
5 see走寶了
聽日又要返學,d考試卷一個接一個黎..shit..
希望全部合格,但係都是不可能的 ,5好咁難睇就得
|